۲-۳ -مزایای مدل تعالی سازمانی ایی اف کیو ام……………………………………………………………… ۲۰
۲-۴-تاریخچه مدل های تعالی سازمانی……………………………………………………………………………. ۲۱
۲-۵- معیارهای نه گانه مدل تعالی سازمانی………………………………………………………………………. ۲۳
۲-۶- توانمند سازها در مدل تعالی سازمانی ایی اف کیو ام…………………………………………………… ۲۴
۲-۷- معیاری های نتایج در مدل ایی اف کیو ام……………………………………………………………… ۴۰
۲-۸- رهیافت های مختلف خود ارزیابی در مدل ایی اف کیو ام……………………………………………. ۴۱
۲-۹- منطق رادار در چرخه خودارزیابی………………………………………………………………………… ۴۲
۲-۱۰- سطوح تعالی در کسب جایزه……………………………………………………………………………… ۴۳
۲-۱۱- مدل تعالی سازمانی در ایران……………………………………………………………………………… ۴۴
۲-۱۲- تعریف ارزیابی عملکرد……………………………………………………………………………………. ۴۵
۲-۱۳- تاریخچه ارزیابی عملکرد…………………………………………………………………………………… ۴۶
۲-۱۴- انواع ارزیابی………………………………………………………………………………………………… ۴۶
۲-۱۵- اهداف ارزیابی عملکرد…………………………………………………………………………………… ۴۶
۲-۱۶- اهمیت و ضرورت ارزیابی عملکرد…………………………………………………………………… ۴۷
۲-۱۷- ارزیابی عملکرد سازمان……………………………………………………………………………………. ۴۸
۲-۱۸- روشها و الگوهای ارزیابی عملکرد…………………………………………………………………… ۴۹
۲-۱۸-۱- الگوی فرایند تحلیل سلسله مراتبی………………………………………………………………. ۴۹
۲-۱۸-۲- نظام مدیریّت کیفیّت ایزو…………………………………………………………………………. ۵۰
۲-۱۸-۳- هرم عملکرد………………………………………………………………………………………… ۵۰
۲-۱۸-۴- نظام کارت امتیازی متوازن………………………………………………………………………… ۵۱
۲-۱۸-۵- فرایند کسب و کار………………………………………………………………………………… ۵۲
۲-۱۸-۶- چارچوب مدوری و استیپل………………………………………………………………………… ۵۳
۲-۱۸-۷- روش تحلیل ذی نفعان……………………………………………………………………………… ۵۳
۲-۱۸-۸- نظام مدیریّت بر مبنای هدف………………………………………………………………………. ۵۴
۲-۱۸-۹- نظام مدیریّت کیفیّت جامع………………………………………………………………………… ۵۵
۲-۱۸-۱۰- روش مالکوم بالدریج…………………………………………………………………………… ۵۵
۲-۱۸-۱۱- مدل تعالی سازمانی ایی اف کیو ام…………………………………………………………… ۵۵
۲-۱۹- پیشینه تحقیق………………………………………………………………………………………………… ۵۶
۲-۱۹-۱- تحقیقات انجام شده در داخل کشور…………………………………………………………… ۵۶
۲-۱۹-۲- تحقیقات انجام شده در خارج از کشور…………………………………………………………. ۵۷
۲-۲۰- نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………… ۵۹
۲-۲۱- مدل مفهومی تحقیق…………………………………………………………………………………………. ۶۰
فصل سوم: روش تحقیق
۳-۱- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………… ۶۳
۳-۲- روش انجام پژوهش…………………………………………………………………………………………… ۶۳
۳-۳-جامعه آماری……………………………………………………………………………………………………. ۶۴
۳-۴- حجم نمونه………………………………………………………………………………………………………. ۶۵
۳-۵- روش نمونه گیری…………………………………………………………………………………………… ۶۵
۳-۶- روش گردآوری اطّلاعات…………………………………………………………………………………… ۶۶
۳-۷- روایی و پایایی پرسشنامه…………………………………………………………………………………… ۶۶
۳-۸-روش های آماری………………………………………………………………………………………………. ۶۷
۳-۹- روش تجزیه و تحلیل…………………………………………………………………………………………. ۶۸
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطّلاعات
۴-۱- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………… ۷۰
۴-۲ – توصیف و تجزیه و تحلیل داده ها (آمار توصیفی)……………………………………………………. ۷۰
۴-۲-۱- جنسیت………………………………………………………………………………………………… ۷۰
۴-۲-۲ – تحصیلات………………………………………………………………………………………………. ۷۲
۴-۲-۳ – سابقه کار………………………………………………………………………………………………. ۷۴
۴-۲-۴ – پست سازمانی…………………………………………………………………………………………. ۷۵
۴-۲-۵ – رشته تحصیلی………………………………………………………………………………………… ۷۷
۴-۲-۶- سن……………………………………………………………………………………………………… ۷۸
۴-۳ – آمار استنباطی…………………………………………………………………………………………………. ۷۹
۴-۳-۱- بررسی فرضیه اول…………………………………………………………………………………… ۷۹
۴-۳-۱-۱- بررسی نرمال بودن متغیّر رهبری………………………………………………………… ۷۹
۴-۳-۱-۲- آزمون فرضیه فرعی اول……………………………………………………………………… ۸۰
۴-۳-۲- بررسی فرضیه دوم…………………………………………………………………………………… ۸۲
۴-۳-۲-۱- بررسی نرمال بودن متغیّر خطّ مشی و استراتژی…………………………………………. ۸۲
۴-۳-۲-۲ – بررسی فرضیه فرعی دوم……………………………………………………………………. ۸۲
۴-۳-۳- بررسی فرضیه فرعی سوم…………………………………………………………………………… ۸۴
۴-۳-۳-۱- بررسی نرمال بودن متغیّر کارکنان………………………………………………………… ۸۴
۴-۳-۳-۲- بررسی فرضیه فرعی سوم…………………………………………………………………… ۸۵
۴-۳-۴- بررسی فرضیه فرعی چهارم………………………………………………………………………… ۸۷
۴-۳-۴-۱- بررسی نرمال بودن متغیّر شراکت ها و منابع……………………………………………. ۸۷
۴-۳-۴-۲- بررسی فرضیه فرعی چهارم………………………………………………………………… ۸۷
۴-۳- ۵- بررسی فرضیه فرعی پنجم…………………………………………………………………………… ۸۹
۴-۳-۵-۱- بررسی نرمال بودن متغیّر فرایندها………………………………………………………… ۸۹
۴-۳-۵-۲- بررسی فرضیه فرعی پنجم……………………………………………………………………. ۹۰
۴-۳-۶- بررسی فرضیه اصلی…………………………………………………………………………………… ۹۱
۴-۳-۶-۱- بررسی نرمال بودن متغیّر مدل تعالی سازمان……………………………………………… ۹۱
۴-۳-۶-۲- بررسی فرضیه اصلی…………………………………………………………………………… ۹۱
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………… ۹۶
۵-۲- نتایج……………………………………………………………………………………………………………… ۹۶
-۳-نتایج حاصل ازآزمون فرضیات تحقیق………………………………………………………………………… ۹۷
۵-۳-۱- نتایج حاصل از آزمون فرضیه اصلی…………………………………………………………………… ۹۷
۵-۳-۲-نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی اول……………………………………………………………… ۹۸
۵-۳-۳-نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی دوم……………………………………………………………… ۱۰۰
۵-۳-۴- نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی سوم…………………………………………………………… ۱۰۱
۵-۳-۵- نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی چهارم………………………………………………………… ۱۰۱
۵-۳-۶- نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی پنجم……………………………………………………………. ۱۰۲
۵-۴- نتیجه گیری نهایی……………………………………………………………………………………………. ۱۰۳
۵-۵-پیشنهاد های تحقیق…………………………………………………………………………………………… ۱۰۴
۵-۵-۱-پیشنهادات کاربردی مبتنی برنتایج تحقیق……………………………………………………………. ۱۰۴
۵-۵-۲-پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی………………………………………………………………………… ۱۰۶
برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت fotka.ir مراجعه نمایید. |
پیوست………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۸
منابع فارسی…………………………………………………………………………………………………………… ۱۱۶
منابع انگلیسی………………………………………………………………………………………………………… ۱۲۲
چکیده انگلیسی……………………………………………………………………………………………………… ۱۲۵
فهرست اشکال
عنوان صفحه
شکل۲-۱- الگوی تعالی بنیاد مدیریّت کیفیّت اروپا……………………………………………………………… ۲۴
شکل۲-۲- (مدل مفهومی تحقیق)………………………………………………………………………………………. ۶۱
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول۱-۱- مکاتب اصلی استراتژی……………………………………………………………………………………. ۲۹
جدول۲-۲- راهنمای انتخاب روش ارزیابی………………………………………………………………………… ۴۲
جدول۴-۱-آماره های توصیفی مربوط به متغیّر جنسیت…………………………………………………………… ۷۱
جدول۴-۲- آماره های توصیفی مربوط به متغیّرتحصیلات………………………………………………………… ۷۲
جدول۴-۳- آمار های توصیفی مربوط به متغیّر سابقه کار……………………………………………………… ۷۴
جدول۴-۴- آماره های توصیفی مربوط به متغیّر پست سازمانی…………………………………………………. ۷۶
جدول۴-۵- آماره های توصیفی مربوط به متغیّر رشته تحصیلی………………………………………………… ۷۷
جدول۴- ۶: آماره های توصیفی مربوط به سن………………………………………………………………………. ۷۸
بررسی تاثیر شاخص O.O.P ( پرداخت از جیب ) بر زایش فقر و …
تحقیق – بررسی تأثیر سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی بر عملکرد زنجیره تأمین
مقاله علمی با منبع : ارتباط بین کیفیت سودبابازده سهام در شرکتهای داروئی پذیرفته شده دربورس اوراق …
,۲ ,۳ ,۴ ,۵ ,۱ , ۲ , ۴ ,۴ ۳ ,فرضیه فرعی ,۲ ۱۸ , ,عنوان ,نظام مدیریّت کیفیّت
درباره این سایت